آ
-
آقاجانی، سیف الله
اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
-
آقاجانی، سیف الله
مقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
ا
-
احمدی، معصومه
مدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
احمدی چگنی، سحر
بررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
اقبالی، علی
مقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
-
اکبری، اعظم
پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
اکبری، مریم
مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
-
اکرمی، شایسته
رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
-
ایل، سهیلا
اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
-
انوشه، دیمن
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
ب
-
بابازاده، پرستو
تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
-
بابازاده، زهرا
بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
بابایی فرد، اسداله
بررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
باران زهیبخشان، وحیده
نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
-
باعزت، فرشته
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
-
بخشی پور، اعظم
مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
برزگر بفرویی، کاظم
رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
-
برزگر بفرویی، کاظم
بررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
برقی، عیسی
نقش گرایش به بوروکراسی سازمانی معلمان و رهبری اخلاقی مدیران در سلامت سازمانی مدرسه ( مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
پ
-
پیری، مریم
موضوع: آزمایش مدل رابطه مهارتهای تحصیلی با عملکردتحصیلی با مینجیگری اهمالکاری تحصیلی و غیبت از مدرسه در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم استان ایلام. [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
پیری، ولی
موضوع: آزمایش مدل رابطه مهارتهای تحصیلی با عملکردتحصیلی با مینجیگری اهمالکاری تحصیلی و غیبت از مدرسه در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم استان ایلام. [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
پسندیان، سارا
اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
-
پورابراهیم، تقی
نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
-
پورمحسنی کلوری، فرشته
اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
ت
-
ترابی، خدیجه
بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیتپذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
تقوی، حسین
بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
ج
-
جانعلی پور چنار رودخانی، مجتبی
مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
جیریائی شراهی، زهرا
تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
-
جناابادی، حسین
نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
-
جهانبخشی، زهرا
نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
-
جهاندیده، ماه نسا
نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
-
جهانی زنگیر، مهلقا
اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
-
جوادیان، نجمه السادات
بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]
ح
-
حیاتی گرجان، مهدی
مقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
-
حاجلو، نادر
مقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
-
حسینی، مریم
اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
حسن وند، فضل الله
مدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
خ
-
خادمی آستانه، زهرا
اثربخشی بازی درمانی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی و گوشه گیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
-
خاکی گودرزی، امیرمحمد
تعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
د
-
دلخوش، واقف
نقش گرایش به بوروکراسی سازمانی معلمان و رهبری اخلاقی مدیران در سلامت سازمانی مدرسه ( مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
دهقان، حمیدرضا
مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
دهقان، حمیدرضا
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
-
دهقانی فیروزآبادی، محمدحسین
بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]
ر
-
رحمانی، منصور
تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
-
رسول زاده، بهزاد
تحلیل رابطه بین اخلاق شغلی و اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
رشیدزاده، شبنم
مقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
-
رضایی شریف، علی
اثربخشی بازی درمانی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی و گوشه گیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
-
رفائی، مریم
مدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
رمضانی، آرزو
تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
ز
-
زارعان، مصطفی
نقش میانجی تعللورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
زغیبی قناد، سیمین
بررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
زینلی پور، مژگان
پیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
س
-
سجودی، عادل
بررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
سراوانی، شهرزاد
پیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
سلاجقه، سوزان
رابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
-
سلگی، زهرا
اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
سلیمانی، میلاد
بررسی رابطه بین استفاده از ابزارها و امکانات شبکه شاد با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
سهرابی، فخرالدین
مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
-
سهیلی، فرامرز
بررسی رابطه بین استفاده از ابزارها و امکانات شبکه شاد با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
ش
-
شارعی، آمنه
بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
شاکری، محسن
رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
-
شیبانی فر، رضا
تعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
شیرازی نقندر، سمیه
بررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
شیر خانلو، علی
پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
ص
-
صادقی، حمیده
مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
صادقی ده چشمه، ستار
بررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
صبحی، افسانه
پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
صوابی نیری، وحید
مقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
ط
-
طالبیان، سمیه
بررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
طاهری، مریم
رابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
ع
-
عبدالهی مقدم، مریم
مدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
عظیمی، محمّد
مقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
-
عظیمی، محمّد
تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
-
علیوندی وفا، مرضیه
مقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
ف
-
فاطمینیک، طیبه
بررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
فتحی کرکرق، فرشید
بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
فخیمی فرهادی، رزیتا
بررسی تاثیر نگرش بر زندگی والدین برمیزان سازگاری اجتماعی،تاب آوری ونشاط ذهنی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
ق
-
قائدرحمتی، معصومه
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
قربان پور لفمجانی، امیر
مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
ک
-
کاظمی، رضا
مقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
کرمی، منیژه
بررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
کریمی، صغری
بررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
کریمی، کیومرث
مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
-
کرمی ایشقلو، لیلا
نقش میانجی تعللورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
کریمیان پور، غفار
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
کریمیان پور، غفار
تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
-
کوچکی پاپکیاده، فاطمه
اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
گ
-
گلشن، امین
تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
م
-
مجیدی، امیرحسین
رابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
-
محمدی، حمید
تعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
محمدامین زاده، لیلا
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
محمدی جلالی فراهانی، مجتبی
اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
-
محمدی رازی، محمود
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس استعداد تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
محمدی رازی، محمود
مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
محمدی فر، محمد علی
بررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
مرادی، ندا
نقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
-
معصومی، خاطره
تعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
میکائیلی، نیلوفر
مقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
-
مهدیانی، زینت
بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
مهدوی، نسرین
تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
-
مومنی، فاطمه
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
ن
-
نادری، حبیب اله
مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
نیازی، محسن
بررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
ناظری، شایسته
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
نجف نژاد، مینا
اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
-
نجیمی، الهام
اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
-
نجیمی، مرتضی
اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
-
نصرتی هشی، کمال
تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
-
نیکوکار، اعظم
نقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
-
نیکوکار، اعظم
بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیتپذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
نوریان اردکانی، مرضیه
بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]
ه
-
هاشمی، سهیلا
مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
هاشمی مقدم، سید شمس الدین
تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
ی
-
یاسمی مقدم، فاطمه
پیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
یزدی، مرضیه
پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
یزدانی، فرناز
بررسی تاثیر نگرش بر زندگی والدین برمیزان سازگاری اجتماعی،تاب آوری ونشاط ذهنی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد