نمایه نویسندگان

آ

  • آقاجانی، سیف الله اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
  • آقاجانی، سیف الله مقایسه تجربه غرقگی و ذهن‌آگاهی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]

ا

  • احمدی، معصومه مدل‌یابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوان‎سازی و درگیری در فضای مجازی با میانجی‎گری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
  • احمدی چگنی، سحر بررسی مدل رابطه خوش‌بینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
  • اقبالی، علی مقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
  • اکبری، اعظم پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
  • اکبری، مریم مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
  • اکرمی، شایسته رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
  • ایل، سهیلا اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • انوشه، دیمن اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]

ب

  • بابازاده، پرستو تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
  • بابازاده، زهرا بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • بابایی فرد، اسداله بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • باران زهی‌بخشان، وحیده نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
  • باعزت، فرشته اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
  • بخشی پور، اعظم مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
  • برزگر بفرویی، کاظم رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
  • برزگر بفرویی، کاظم بررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
  • برقی، عیسی نقش گرایش به بوروکراسی سازمانی معلمان و رهبری اخلاقی مدیران در سلامت سازمانی مدرسه ( مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]

پ

  • پیری، مریم موضوع: آزمایش مدل رابطه مهارتهای تحصیلی با عملکردتحصیلی با مینجیگری اهمال‌کاری تحصیلی و غیبت از مدرسه در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم استان ایلام. [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
  • پیری، ولی موضوع: آزمایش مدل رابطه مهارتهای تحصیلی با عملکردتحصیلی با مینجیگری اهمال‌کاری تحصیلی و غیبت از مدرسه در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم استان ایلام. [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
  • پسندیان، سارا اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • پورابراهیم، تقی نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
  • پورمحسنی کلوری، فرشته اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]

ت

  • ترابی، خدیجه بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیت‌پذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • تقوی، حسین بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

ج

  • جانعلی پور چنار رودخانی، مجتبی مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
  • جیریائی شراهی، زهرا تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
  • جناابادی، حسین نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
  • جهانبخشی، زهرا نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
  • جهاندیده، ماه نسا نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
  • جهانی زنگیر، مهلقا اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
  • جوادیان، نجمه السادات بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]

ح

  • حیاتی گرجان، مهدی مقایسه تجربه غرقگی و ذهن‌آگاهی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
  • حاجلو، نادر مقایسه تجربه غرقگی و ذهن‌آگاهی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
  • حسینی، مریم اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • حسن وند، فضل الله مدل‌یابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوان‎سازی و درگیری در فضای مجازی با میانجی‎گری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

خ

  • خادمی آستانه، زهرا اثربخشی بازی درمانی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی و گوشه گیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • خاکی گودرزی، امیرمحمد تعیین سهم مولفه‌های حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]

د

  • دلخوش، واقف نقش گرایش به بوروکراسی سازمانی معلمان و رهبری اخلاقی مدیران در سلامت سازمانی مدرسه ( مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • دهقان، حمیدرضا مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • دهقان، حمیدرضا اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
  • دهقانی فیروزآبادی، محمدحسین بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]

ر

  • رحمانی، منصور تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • رسول زاده، بهزاد تحلیل رابطه بین اخلاق شغلی و اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • رشیدزاده، شبنم مقایسه‌ی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات ‌درونی‌سازی شده‌ی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • رضایی شریف، علی اثربخشی بازی درمانی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی و گوشه گیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • رفائی، مریم مدل‌یابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوان‎سازی و درگیری در فضای مجازی با میانجی‎گری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
  • رمضانی، آرزو تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]

ز

  • زارعان، مصطفی نقش میانجی تعلل‌ورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمال‌گرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • زغیبی قناد، سیمین بررسی مدل رابطه خوش‌بینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
  • زینلی پور، مژگان پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]

س

  • سجودی، عادل بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • سراوانی، شهرزاد پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • سلاجقه، سوزان رابطة ذهن‌آگاهی، سبک‌های حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • سلگی، زهرا اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • سلیمانی، میلاد بررسی رابطه بین استفاده از ابزارها و امکانات شبکه شاد با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‎آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
  • سهرابی، فخرالدین مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
  • سهیلی، فرامرز بررسی رابطه بین استفاده از ابزارها و امکانات شبکه شاد با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‎آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]

ش

  • شارعی، آمنه بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • شاکری، محسن رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
  • شیبانی فر، رضا تعیین سهم مولفه‌های حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
  • شیرازی نقندر، سمیه بررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیت‌پذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
  • شیر خانلو، علی پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]

ص

  • صادقی، حمیده مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
  • صادقی ده چشمه، ستار بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • صبحی، افسانه پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
  • صوابی نیری، وحید مقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]

ط

  • طالبیان، سمیه بررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
  • طاهری، مریم رابطة ذهن‌آگاهی، سبک‌های حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]

ع

  • عبدالهی مقدم، مریم مدل‌یابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوان‎سازی و درگیری در فضای مجازی با میانجی‎گری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
  • عظیمی، محمّد مقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
  • عظیمی، محمّد تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
  • علیوندی وفا، مرضیه مقایسه‌ی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات ‌درونی‌سازی شده‌ی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]

ف

  • فاطمینیک، طیبه بررسی مدل رابطه خوش‌بینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
  • فتحی کرکرق، فرشید بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • فخیمی فرهادی، رزیتا بررسی تاثیر نگرش بر زندگی والدین برمیزان سازگاری اجتماعی،تاب آوری ونشاط ذهنی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]

ق

  • قائدرحمتی، معصومه بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوش‏بینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • قربان پور لفمجانی، امیر مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]

ک

  • کاظمی، رضا مقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • کرمی، منیژه بررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
  • کریمی، صغری بررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
  • کریمی، کیومرث مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
  • کرمی ایشقلو، لیلا نقش میانجی تعلل‌ورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمال‌گرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • کریمیان پور، غفار بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوش‏بینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • کریمیان پور، غفار تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • کوچکی پاپکیاده، فاطمه اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]

گ

  • گلشن، امین تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]

م

  • مجیدی، امیرحسین رابطة ذهن‌آگاهی، سبک‌های حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • محمدی، حمید تعیین سهم مولفه‌های حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
  • محمدامین زاده، لیلا اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
  • محمدی جلالی فراهانی، مجتبی اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه‌ی دوم در دوره‌ی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
  • محمدی رازی، محمود بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس استعداد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
  • محمدی رازی، محمود مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
  • محمدی فر، محمد علی بررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیت‌پذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
  • مرادی، ندا نقش مسئولیت‌پذیری و هوش هیجانی در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
  • معصومی، خاطره تعیین سهم مولفه‌های حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
  • میکائیلی، نیلوفر مقایسه تجربه غرقگی و ذهن‌آگاهی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
  • مهدیانی، زینت بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • مهدوی، نسرین تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
  • مومنی، فاطمه اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]

ن

  • نادری، حبیب اله مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • نیازی، محسن بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • ناظری، شایسته بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوش‏بینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • نجف نژاد، مینا اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • نجیمی، الهام اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه‌ی دوم در دوره‌ی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
  • نجیمی، مرتضی اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه‌ی دوم در دوره‌ی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
  • نصرتی هشی، کمال تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
  • نیکوکار، اعظم نقش مسئولیت‌پذیری و هوش هیجانی در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
  • نیکوکار، اعظم بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیت‌پذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • نوریان اردکانی، مرضیه بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]

ه

  • هاشمی، سهیلا مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • هاشمی مقدم، سید شمس الدین تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]

ی

  • یاسمی مقدم، فاطمه پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • یزدی، مرضیه پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
  • یزدانی، فرناز بررسی تاثیر نگرش بر زندگی والدین برمیزان سازگاری اجتماعی،تاب آوری ونشاط ذهنی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]